تلفن :

9 - 96 33 32 53 31 98+

فکس :

95 33 32 53 31 98+

ایمیل :

info@emadmed.com

داروسازی عماد

خدمت به ارتقاء سلامت و بهداشت جهانی

محصولات جنسی

روابط  زناشویی نه تنها یک عمل طبیعی است، بلکه برای سلامتی جسم و روح بسیار لازم است. در طی رابطه ی جنسی هورمون هایی در بدن زن و مرد آزاد می شود که برای بهداشت روان و سلامتی جسم لازم است.

در ارگاسم جنسی بدن شما هورمون سروتونین را آزاد می کند که باعث شادی و نشاط می شود و به تنظیم خلق و خوی شما کمک کرده و از افسردگی جلوگیری می کند. همچنین قبل از رسیدن به ارگاسم، هورمون اکسی توسین ترشح می شود که  هورمون محبت هم نام دارد و کورتیزول که هورمون استرس است را  حذف
می کند.

بنابراین رابطه جنسی سالم و درست می تواند شما را از تنش ها و استرس های روزمره دور کند.

تعداد زیادی از طلاق ها و مشکلات زندگی مشترک به دلیل عدم رضایت جنسی زوجین است.رضایت جنسی یکی از مهم ترین مسائل در زمان برقراری رابطه جنسی می باشد.

رابطه جنسی اگر در چهارچوب مشخص و به صورت اصولی و درست انجام بگیرد می تواند پایه های زندگی زناشویی را تحکیم کند و سلامتی جسمی و روانی را موجب شود که لازمه ی همه ی این موارد آشنایی کامل با رابطه ی جنسی سالم و بهبود مهارت های جنسی و رعایت اصول بهداشتی جنسی می باشد.

با توجه به شرایط فیزیولوژیک طبیعی بانوان به منظور خوشبو کردن واژن و رفع جلوگیری از خشکی آن که در طول مقاربت به صورت طبیعی ایجاد می شود و باعث صدمات جدی از جمله سوزش و درد، التهاب، افزایش ترشحات بدبو و عفونت واژن می گردد.

قابل توجه بانوان:

به هنگام مقاربت جنسی حتماً  از ژل های حاوی مواد روان کننده، لوبریکانت های پایه ی آبی به منظور رعایت بهداشت جنسی و حفظ سلامت خود استفاده نمایند.

در  این راستا شرکت داروسازی عماد، ژل های لوبریکانت پایه ی آبی را برای بانوان در راستای حفظ سلامت جنسی و همچنین برطرف نمودن بعضی از نیازهای جنسی طرفین جهت افزایش و رضایت لذت جنسی آن ها تولید نموده است.

همچنین این شرکت به منظور رفع موارد مورد نیاز آقایان با توجه به شرایط فیزیولوژیک طبیعی آن ها ژل های متنوعی تولید نموده است.